Dołącz do zespołu Towarzystwa Inicjatyw Twórczych „ę”!
Szukamy kreatywnej i energicznej osoby, która:
- ceni pracę zespołową,
- utożsamia się z misją i wartościami naszego Towarzystwa (innowacyjność, współpraca, lepsza jakość życia społecznego w Polsce, a także budowania świata sprzyjającego osobom w później dorosłości)
- chce zdobywać i rozwijać doświadczenie zawodowe w zakresie komunikacji i promocji w organizacji pozarządowej
Nasza oferta:
- Stanowisko: koordynator/koordynatorka ds. komunikacji i promocji,
- Rodzaj zatrudnienia: umowa o pracę na pełny etat lub ¾ etatu (3-miesięczny okres próbny),
- Wynagrodzenie: 7.500–9.000 zł brutto przy pełnym etacie (zależne od doświadczenia i kwalifikacji)
- Tryb pracy: hybrydowy (min. 2 dni pracy stacjonarnej, w okresie próbnym – 3 dni w biurze),
- Zespół: praca w gronie 8-osobowego, doświadczonego i zaangażowanego zespołu,
- Rozwój: możliwość zdobywania nowych umiejętności, pracy przy ambitnych projektach oraz udział w działaniach dających realne poczucie sensu i wpływu.
- Zakres obowiązków:
Twoim celem będzie planowanie i realizacja strategii komunikacji oraz promocji programów Towarzystwa.
Do głównych zadań należeć będzie:
1. Strategia i kampanie promocyjne:
- Planowanie i wdrażanie strategii komunikacji i promocji dla programów Towarzystwa
- Tworzenie angażujących treści (artykułów, postów, relacji) na stronę internetową i social media (Facebook, Instagram, LinkedIn)
- Tworzenie i wysyłka mailingów i newsletterów,
- Zarządzanie kampaniami Google Ads Grants,
- Realizacja płatnych kampanii reklamowych (w tym w mediach społecznościowych),
Dodatkowa informacja: Realizacja strategii może przebiegać także we współpracy z podwykonawcami np. filmowiec, fotograf, grafik a w uzasadnionych wypadkach (np. rekrutacja do dużego programu) także np. agencją od digital marketingu
2. Relacje i wizerunek:
- Budowanie społeczności uczestników, absolwentów i sympatyków,
- Współpraca z mediami, influencerami i partnerami (np. organizatorami konferencji),
- Dbanie o spójność wizerunkową Towarzystwa (identyfikacja wizualna, współpraca z grafikami, logotypy programów, produkcja materiałów na wydarzenia i warsztaty)
3. Zarządzanie projektami:
- Koordynacja pracy podwykonawców (np. grafików, fotografów, filmowców, agencji)
- Zlecanie i nadzór nad realizacją dokumentacji fotograficznej i filmowej,
- Zarządzanie całym budżetem przeznaczonym na działania promocyjne,
- Przygotowywanie raportów z działań promocyjnych.
Idealny kandydat/kandydatka to ktoś kto posiada:
- Wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: PR, dziennikarstwo, nauki społeczne, filologia),
- Co najmniej 3 letnie – doświadczenie w PR i budowaniu strategii komunikacyjnych,
- Co najmniej 2 letnie doświadczenie w zarządzaniu projektami
- Znajomość rynku mediów i aktualnych trendów w komunikacji,
- Dobrą znajomość języka angielskiego,
- Umiejętność tworzenia atrakcyjnych i poprawnych tekstów w języku polskim,
- Dobrą znajomość pakietu MS Office i prostych programów graficznych np.figma,canva
- Swobodę w poruszaniu się w mediach społecznościowych.
- oraz może podjąć pracę między 1 kwietnia a 1 maja 2025 roku
Mile widziane:
- Doświadczenie w pracy z WordPress, CMS, CRM i narzędziami analitycznymi (Google Analytics, Facebook Pixel),
- Doświadczenie w prowadzeniu kampanii społecznych,
Cenimy:
- Inicjatywę, kreatywność i precyzję,
- Dobrą organizację pracy i terminowość,
- Umiejętność pracy w zespole oraz otwartość na naukę i nowe wyzwania.
Dlaczego warto?
Praca w Towarzystwie Inicjatyw Twórczych „ę” to szansa na udział w interesujących projektach społecznych, realizowanych w interesie nas wszystkich. Tworzymy przyjazne, inspirujące środowisko pracy, które sprzyja rozwojowi zawodowemu i daje poczucie sensu oraz sprawstwa.
Jak aplikować?
Wyślij swoje CV wraz z krótkim listem motywacyjnym na adres: biuro@e.org.pl do dnia 28 lutego. Dołącz do nas i współtwórz inspirujące inicjatywy! 🎉