Strategia relacji i partycypacji – przyciąganie osób o różnych potrzebach do firmy/instytucji/samorządu

Dla kogo

Biznes, instytucje kultury, samorządy, administracja Publiczna

Metody działania

Diagnoza dostępności usług, produktów i przestrzeni dla różnych grup wiekowych, User experience – projektowanie usług, produktów i przestrzeni pod kątem ich dostępności i dopasowania dla osób z różnych grup wiekowych (dzieci, młodzież, rodzice z dziećmi, osoby starsze), programy wolontariatu dla osób spoza firmy/instytucji z różnych grup wiekowych, konsultacje społeczne

Kontakt

biuro@e.org.pl

Nawiązywanie relacji i przyciąganie osób o różnych potrzebach do firmy/instytucji/samorządu w celu zwiększenia liczby odbiorców i klientów, z jednoczesnym uwzględnieniem zrównoważonego rozwoju firmy/instytucji/samorządu. Budowanie kapitału społecznego organizacji, zaufania, wzmacnianie i tworzenie marki.

 

  • Audyt dostępności usług, produktów i przestrzeni dla osób o różnych potrzebach (dzieci, młodzież, rodzice z dziećmi, osoby starsze, osoby z niepełnosprawnościami, mniejszości)
  • projektowanie usług, produktów i przestrzeni dostępnych dla osób o różnych potrzebach (różne generacje, osoby z niepełnosprawnościami)
  • Budowanie społeczności wokół firmy/instytucji/samorządu
  • Diagnoza potrzeb lokalnej społeczności
  • Budowanie strategii rozwoju firmy/instytucji kultury/samorządu w oparciu o diagnozę lokalną i kapitał społeczny
  • Place making – adaptacja przestrzeni publicznej
  • Tworzenie partnerstw i strategii między instytucjonalnych na rzecz realizacji wspólnych celów społecznych
  • Wyposażanie firm/instytucji/samorządów w narzędzia do badania potrzeb, zasobów i potencjałów lokalnych społeczności
  • Projektowanie i zarządzanie procesem rewitalizacji społecznej

 

Na jaką potrzebę odpowiada

Usługa dla firmy, instytucji, samorządu, które chcą:

– zdobyć nowych obiorców oferty i nowych klientów

– rozwiązać konflikt bądź polepszyć relacje z daną grupą społeczną

– zrozumieć potrzeby lokalnej społeczności, by trafniej na nie odpowiedzieć

– zbudować wokół siebie społeczność

– projektować rozwiązania/procesy/programy/usługi we współpracy ze społecznością (np. w procesach rewitalizacji)

– zbudować kapitał społeczny i społeczne zaufanie

 

Efekt dla organizacji

  • Poszerzenie bazy klientów/odbiorców
  • Stworzenie wokół firmy/instytucji/organizacji społeczności angażującej się w działania, śledzącej je i chętnej do aktywnego udziału
  • Zwiększenie zaufania społecznego do firmy/organizacji/instytucji
  • Zwiększenie sprzedaży i przychodów

 

Czas realizacji

4-6 tygodni

 

Doświadczenie w tym zakresie

BMW, Procter&Gamble, Sieć Kin Studyjnych, Muzeum Sztuki Nowoczesnej, Muzeum Narodowe, Domy Kultury (ok. 80 DK na terenie całej Polski)

Broszura Towarzystwa Inicjatyw Twórczych ę „Zostań Badaczem swojej społeczności”.

 

 

 

 

Skorzystaj z naszych pomysłów

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

Poszukujesz inspiracji? Chcesz jako pierwsza/y dowiadywać się o aktualnych rekrutacjach? Zapisz się do naszego newslettera!

Wpisz swój adres e-mail oraz zapisz się:

Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji w ramach newslettera od Towarzystwa Inicjatyw Twórczych "ę". Wykorzystujemy Państwa dane osobowe w postaci adresu e-mail do informowania o bieżących działaniach i wydarzeniach. Administratorem Państwa danych jest Towarzystwo Inicjatyw Twórczych „ę” z siedzibą w Warszawie, ul. Hoża 35, 00-681 Warszawa. Dane udostępniamy tylko firmie IT, która obsługuje nasz system informatyczny (FreshMail) i prowadzi usługę Freshmail. Państwa dane nie zostaną przekazane innym podmiotom.

Towarzystwo Inicjatyw Twórczych “ę”
ul. Hoża 35
00-681 Warszawa
biuro@e.org.pl

NIP: 529-16-47-110
REGON: 017475000
KRS: 0000084092

projekt Marianna Wybieralska | kodowanie Michał Sepioło

Translate
Skip to content