Dla kogo
Biznes, instytucje kultury, samorządy, administracja PublicznaMetody działania
Diagnoza dostępności usług, produktów i przestrzeni dla różnych grup wiekowych, User experience – projektowanie usług, produktów i przestrzeni pod kątem ich dostępności i dopasowania dla osób z różnych grup wiekowych (dzieci, młodzież, rodzice z dziećmi, osoby starsze), programy wolontariatu dla osób spoza firmy/instytucji z różnych grup wiekowych, konsultacje społeczne
Kontakt
biuro@e.org.pl
Nawiązywanie relacji i przyciąganie osób o różnych potrzebach do firmy/instytucji/samorządu w celu zwiększenia liczby odbiorców i klientów, z jednoczesnym uwzględnieniem zrównoważonego rozwoju firmy/instytucji/samorządu. Budowanie kapitału społecznego organizacji, zaufania, wzmacnianie i tworzenie marki.
Na jaką potrzebę odpowiada
Usługa dla firmy, instytucji, samorządu, które chcą:
– zdobyć nowych obiorców oferty i nowych klientów
– rozwiązać konflikt bądź polepszyć relacje z daną grupą społeczną
– zrozumieć potrzeby lokalnej społeczności, by trafniej na nie odpowiedzieć
– zbudować wokół siebie społeczność
– projektować rozwiązania/procesy/programy/usługi we współpracy ze społecznością (np. w procesach rewitalizacji)
– zbudować kapitał społeczny i społeczne zaufanie
Efekt dla organizacji
Czas realizacji
4-6 tygodni
Doświadczenie w tym zakresie
BMW, Procter&Gamble, Sieć Kin Studyjnych, Muzeum Sztuki Nowoczesnej, Muzeum Narodowe, Domy Kultury (ok. 80 DK na terenie całej Polski)
Broszura Towarzystwa Inicjatyw Twórczych ę „Zostań Badaczem swojej społeczności”.