SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI!

Towarzystwo Inicjatyw Twórczych „ę”

ul. Mokotowska 55 m. 50,
00-542 Warszawa

godziny otwarcia biura: 10:00–17:00, PON.–PT.

TEL:
(22) 224 34 90

FAX:
(22) 627 46 41

E-MAIL:
biuro@e.org.pl

NIP: 529-16-47-110
REGON: 017475000
KRS: 0000084092


Zuza Sikorska
menedżerka Animatorni
zuza.sikorska@e.org.pl
 

Modelarnia dźwięku

Dźwiękoskładaki i Samograjki kontrolery dźwięku i instalacje dźwiękowe.

 

W dobie kultury cyfrowej twórca staje się zakładnikiem czyjeś logiki. Wykorzystując media elektroniczne, pozostaje jedynie użytkownikiem. My do tego nie dopuścimy.

Chwyćmy dźwięk w swoje ręce!

Tnijmy, klejmy, zlepiajmy, ugniatajmy, lutujmy, przekształcajmy. Uwolnijmy swoją wyobraźnię. Zacznijmy modelować. Stwórzmy dźwiękosładaki i samograjki!

 

Uczestnicy warsztatów zapoznali się z możliwościami kształtowania materiału dźwiękowego oraz z narzędziami służącymi do jego manipulacji. Dodatkowo warsztaty pokazały proces pracy nad pomysłem interaktywnym: paradygmaty i metafory interaktywności, struktury generatywne. Została przybliżona praca ze środowiskami do programowania modularnego niezbędnymi przy operowaniu intermediami. Całość należy traktować jako wprowadzenie do sztuki dźwiękowej, zastosowanie technologii w muzyce, sztuce audiowizualnej oraz audio art, komponowanie interaktywnych projektów audiowizualnych.

Warsztaty trwały 3 dni. Odbywały się w intensywnym trybie weekendowym. Głównym ich zadaniem była realizacja indywidualnych projektów uczestników.

Prowadzący: Paweł Cyrta - badacz dźwięków i technologii muzycznych, kompozytor pracujący z muzyką generatywną, interaktywnymi systemami i kompozycją algorytmiczną. Jest autorem licznych artykułów w magazynach ‘Estrada i Studio’ oraz ‘Muzyka i Technologia’. Absolwent zakładu Elektroakustyki na Politechnice Warszawskiej. W 2007 roku odbył staż w paryskim IRCAM’ie, gdzie pracował nad wykorzystaniem syntezy mowy i śpiewu wraz z naturalnymi emocjami w kompozycjach muzycznych. Obecnie pracuje jako specjalista przy innowacyjnych rozwiązaniach analizy i przetwarzania dźwięku. Swoją działalność artystyczną realizuje pod pseudonimem “Dźwiękoton”. Opiera swoje działanie o metody live coding’u i live electronics w połączeniu z dźwiękami akustycznymi i improwizowanym śpiewem.